Μετά τα τεστ η… πρώτη

Μετά τα τεστ η… πρώτη

Γράφει ο Ανδρέας Βεντούρης/ Οι διακοπές των ποδοσφαιριστών της ΑΕΚ έφτασαν στο τέλος τους. Σήμερα Δευτέρα (22/6) πραγματοποιήθηκαν τα εργομετρικά τεστ, τα οποία θα συνεχιστούν αύριο το πρωί και ακολούθως, το απόγευμα, είναι προγραμματισμένη η πρώτη προπόνηση της νέας αγωνιστικής περιόδου.  

Με νέο προπονητή, τον Μάουρο Καμορανέζι, με εφτά νέα πρόσωπα (Μούφτιτς, Πηλέας, Αντερέγκεν, Άδωνη, Λαγιούνι, Πάνκοφ και Ρέπας) που ακολούθως θα γίνουν περισσότερα, η ομάδα της Λάρνακας παίρνει μπρος με πρώτιστο στόχο την ευρωπαϊκή διάκριση και δη την πρόκρισή της στη league phase του Conference League, αλλά προφανώς, με μεγαλύτερο στόχο απ’ όλους αυτή τη φορά να μην μείνει απλά στη διεκδίκηση του πολυπόθητου πρωταθλήματος, φτάνοντας στην κατάκτησή του…