"Ο στόχος ήταν η κατάκτηση του τίτλου, αλλά η Ομόνοια έχει υπέροχη σεζόν!" (BINTEO Kerkida)

"Ο στόχος ήταν η κατάκτηση του τίτλου, αλλά η Ομόνοια έχει υπέροχη σεζόν!" (BINTEO Kerkida)

O Γκότσγουιλ Εκπολό μίλησε στην ιστοσελίδα μας και τον Ραφαήλ Κάζη μετά τη νίκη της ΑΕΚ επί του Απόλλωνα. Μεταξύ άλλων τόνισε ότι ο βασικός στόχος ήταν η κατάκτηση του τίτλου και όχι η έξοδος στην Ευρώπη. Τι είπε επίσης για την αποβολή του με 2η κίτρινη κάρτα και τον κόσμο της ομάδας. Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ: