Η ιστοσελίδα μας www.kerkida.net επικοινώνησε με τον Πρόεδρο της Αρχής Αδειοδότησης σταδίων Γιώργο Καρά, σχετικά με το "Τσίρειο" και τις ενέργειες που γίνονται για να... ζωντανέψει ξανά σε ποδοσφαιρικούς αγώνες Α' Κατηγορίας.
"Το Τσίρειο δεν έχει υποβάλει ακόμα αίτηση για να αδειοδοτηθεί. Το αίτημα θα αξιολογηθεί όταν έρθει. Τα γήπεδα που υπέβαλαν μέχρι στιγμής αίτηση είναι αυτά που θα γίνουν οι Ευρωπαϊκοί αγώνες και θα αξιολογηθούν”, ήταν το σχόλιό του.
Ακολούθως επικοινωνήσαμε με τον Πρόεδρος του ΓΣΟ, Κυριάκο Τσολάκη, ο οποίος τοποθετήθηκε για το πιο πάνω λέγοντας: "Τις επόμενες μέρες θα στείλουμε την αίτηση για αδειοδότηση. Περιμένουμε κάτι που αφορά το κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης και κάποιες εκθέσεις απ' τον μηχανικό".