ΝΕΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ από την ΑΕΛ στην ΚΟΠ

ΝΕΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ από την ΑΕΛ στην ΚΟΠ

Η ΑΕΛ απέστειλε νέα επιστολή προς την ΚΟΠ με θέμα "Ανεπάρκεια λειτουργίας της πειθαρχικής δικαιοσύνης της ΚΟΠ". Θυμίζουμε προ ημερών η Λεμεσιανή ομάδα είχε αποστείλει ξανά επιστολή στην Ομοσπονδία, για τις αποφάσεις του Αθλητικού Δικαστή για τα γεγονότα στον τελικό Κυπέλλου (ΚΛΙΚ ΕΔΩ).Marvelous Craving - Έτοιμα μίγματα με την εγγύηση της Crepaland, διαθέσιμα σε όλα τα καταστήματα μας!