Δείτε το βίντεο που ανέβασαν οι οργανωμένοι οπαδοί της ΑΕΛ.
Οι Λέοντες μετά το τέλος του αγώνα με τον Ολυμπιακό πήγαν στο Τσίρειο αποθεώνοντας τις προσπάθειες των ποδοσφαιριστών του Κέρκεζ ζητώντας το νταμπλ.
Γράφουν στην λεζάντα:
Φέρτα και τα δύο
να μας κλείσουν ψυχιατρείο