ΑΝΟ-Δήλωση/"Αναμένοντας την ΦΙΦΑ"

ΑΝΟ-Δήλωση/"Αναμένοντας την ΦΙΦΑ"

Τοποθετήσεις από την εκπρόσωπο τύπου της Ανόρθωσης στο Super Sport FM. "Ακόμη και στο χειρότερο σενάριο η διοίκηση δεν θα μείνει με σταυρωμένα χέρια."Τα όσα είπε η Στέλλα Μάρκου:

"Το πιο δύσκολο αυτή τη στιγμή είναι το ζήτημα που υπάρχει με την ΦΙΦΑ. Σε αυτό δουλεύει το νομικό τμήμα και ελπίζουμε να έχουν θετική κατάληξη. Δεν θα πούμε λεπτομέρειες γιατί αυτό μπορεί να κάνει κακό. Ζητούμε υπομονή. Η ΦΙΦΑ θέλει να τιμωρήσει την Ανόρθωση λόγω των οφειλών τα τελευταία 3 χρόνια. Είναι καθαρά νομικό το θέμα. Οι περισσότερες λεπτομέρειες μπορεί να προκαλέσουν πρόβλημα. To αγωνιστικό συνεχίζεται κανονικά αναμένοντας τις αποφάσεις. Όλα τρέχουν παράλληλα. Ο προπονητής έρχεται μέσα στην εβδομάδα. Η ανταπόκριση του κόσμου είναι συγκινητική. Τα περισσότερα χρήματα έχουν μαζευτεί από τα διαρκείας. Είναι μία δύσκολη υπόθεση και δίνουμε μεγάλη μάχη.Ακόμη και στο χειρότερο σενάριο η διοίκηση δεν θα μείνει με σταυρωμένα χέρια."