Η Ανόρθωση για 2η σερί σεζόν κάνει πρεμιέρα στο "Αντώνης Παπαδόπουλος" με τον ίδιο αντίπαλο, την Ομόνοια Αραδίππου. Πέρσι, 23 Αυγούστου έμεινε στο 0-0, σε μία ταλαιπωρημένη χρονιά.
Φέτος, ξανά 23 Αυγούστου, θέλει να μπει με το...δεξί, σε μία επίσης σεζόν που προμηνύεται να έχει δυσκολίες, καθώς προέχει το…συγύρισμα στα οικονομικά, χωρίς, ωστόσο να γίνονται…εκπτώσεις στα θέλω του Ανορθωσιάτη, που θέλει να βλέπει μία ομάδα να παίζει για τη νίκη εντός και εκτός έδρας, με πάθος και κατάθεση…ψυχής.
Με Χοακίν Γκόμεθ στον πάγκο και ένα σωρό νέους παίκτες στο ρόστερ, η "Κυρία" θα τα δώσει όλα για νικηφόρο ξεκίνημα, μπροστά από τον κόσμο της.

