(ΑΝΟ) Πάτησαν... γρασίδι

(ΑΝΟ) Πάτησαν... γρασίδι

Έπιασαν δουλειά… στην Ανόρθωση, αφού το πρωί της Δευτέρας (7/7) έγινε η πρώτη προπόνηση στο "Αντώνης Καρράς".

Ο Χοακίν Γκόμεθ πάτησε… γρασίδι με τους ποδοσφαιριστές του και ξεκίνησε προετοιμασία ενόψει της νέας σεζόν.

Η πρώτη ανοικτή προπόνηση έχει προγραμματιστεί για την Κυριακή 13 Ιουλίου στο Δασάκι.