Έπιασαν δουλειά… στην Ανόρθωση, αφού το πρωί της Δευτέρας (7/7) έγινε η πρώτη προπόνηση στο "Αντώνης Καρράς".
Ο Χοακίν Γκόμεθ πάτησε… γρασίδι με τους ποδοσφαιριστές του και ξεκίνησε προετοιμασία ενόψει της νέας σεζόν.
Η πρώτη ανοικτή προπόνηση έχει προγραμματιστεί για την Κυριακή 13 Ιουλίου στο Δασάκι.