Εντυπωσιακό σκηνικό λίγα λεπτά μετά το τέλος του αγώνα στο "Αλφαμέγα" ανάμεσα σε ΑΕΛ και Ανόρθωση.
Οι οπαδοί της "Κυρίας", αν και είδαν την ομάδα τους να χάνει με το βαρύ 4-1, έμειναν στις θέσεις τους και τραγουδούσαν "Φοίνικα θεέ, δεν σ' αφήσαμε, μόνο σου ποτέ".
Οι παίκτες κατευθύνθηκαν προς το μέρος τους, για να τους ευχαριστήσουν...
Δείτε το σκηνικό μέσα απ' τον φακό της ιστοσελίδας μας:
Την αρθρογραφία προσφέρει η εταιρεία L.K. LEOHOME CONSTRUCTIONS & DEVELOPERS LTD -"LEOHOME... Η ζωή σου, οι στιγμές σου, το σπίτι σου!"

