Aπό τη συνέλευση στο... γήπεδο

Aπό τη συνέλευση στο... γήπεδο

Η χθεσινή Συνέλευση ήταν κρίσιμη, η κατάσταση που επικρατεί στις τάξεις της Ανόρθωσης είναι οριακή, ωστόσο αυτό μένει... στο χθες.

Ο Τιμούρ Κετσπάγια θέλει να κρατήσει τους παίκτες του προσηλωμένους στο αγωνιστικό, εκεί που η "Κυρία" θα ψάξει την πρώτη της νίκη στην... τέταρτη απόπειρα. 

Ο εκτός έδρας αγώνας με τον Εθνικό κάθε άλλο παρά εύκολος είναι. Οι Αχνιώτες έδειξαν από νωρίς ότι έχουν την ποιότητα για να κάνουν ζημιές και το έκαναν ήδη με τη νίκη τους απέναντι στην Ομόνοια και το Χ απέναντι στην ΑΕΛ.

Τα οικονομικά προβλήματα και η μάχη για επιβίωση, ανήκει στην διοίκηση και τον κόσμο. Το προπονητικό τιμ και οι ποδοσφαιριστές, είναι... μόνο χορτάρι! 

Δείτε το Super Monday (#3 - 2025/2026) με καλεσμένο τον Χρίστο Σιέλη: