Ο Γιάννης Οκκάς αναφέρθηκε στην εκπομπή Super Monday, στην καθοδική πορεία της Ανόρθωσης το 2008 και την είσοδο στους Ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ, φτάνει πλέον στο 2025, να είναι σε ένα οριακό σημείο οικονομικά και αγωνιστικά... Πάντως είναι αισιόδοξος ότι η "Κυρία" θα βγει από το αδιέξοδο κάνοντας παραλληλισμό με τα προβλήματα που είχε και η Ομόνοια στο παρελθόν και τα ξεπέρασε... “Όταν είσαι η πρώτη ομάδα που μπαίνεις στους Ομίλους Τσάμπιονς Λιγκ και μετά από 17 χρόνια βλέπεις αυτή την εικόνα είναι λυπηρό. Πρέπει να βρεθούν οι λύσεις. Πρέπει να διαχειριστούμε σωστά τα προβλήματα. Αν αυτό πάρει 2-3 χρόνια να πάρει 3 χρόνια. Το πέρασε και η Ομόνοια αυτό και προς τιμήν της βρήκε τα πόδια της και είναι αυτό που είναι σήμερα’
Δείτε τι σχετική αναφορά:
