(ΒΙΝΤΕΟ Kerkida) ΑΝΟΡΘΩΣΙΑΤΕΣ μετά την ήττα: "Στο πλάι σου μεγάλωσα, λεπτό δεν το μετάνιωσα"

(ΒΙΝΤΕΟ Kerkida) ΑΝΟΡΘΩΣΙΑΤΕΣ μετά την ήττα: "Στο πλάι σου μεγάλωσα, λεπτό δεν το μετάνιωσα"

Η Ανόρθωση δεν κατάφερε ούτε την 2η αγωνιστική να πανηγυρίσει νίκη, αφού ηττήθηκε με 2-1 από τον Ολυμπιακό Λευκωσίας στο ΓΣΠ. Η εικόνα της ομάδας του Χοακίν Γκόμεθ ήταν απογοητευτική και γι’ αυτό ο Ισπανός είναι στην πόρτα εξόδου (ΚΛΙΚ ΕΔΩ).

Ο κόσμος της "Κυρίας" που βρέθηκε στη Λευκωσία και στήριξε από κοντά την ομάδα του, μετά το τέλος του αγώνα συνέχισε το τραγούδι με τους ποδοσφαιριστές να στέκονται μπροστά από το πέταλο με σκυμμένα κεφάλια, θέλοντας με αυτό τον τρόπο να απολογηθούν... 

Δείτε το βίντεο της ιστοσελίδας μας: