Στο πρώτο παιχνίδι του Τιμούρ Κετσπάγια στην τρίτη του θητεία στον πάγκο της Ανόρθωσης, η ομάδα της Αμμοχώστου έβγαλε αντίδραση, μαχητικότητα και πάθος απέναντι σε ένα δύσκολο αντίπαλο όπως η ΑΕΚ.
Η "Κυρία" πήρε τον βαθμό και σε συνδυασμό με την θέληση που έδειξε η ομάδα, ο κόσμος έμεινε ικανοποιημένος και χειροκρότησε την προσπάθεια.
Οι φίλοι της Ανόρθωσης είχαν δυναμική παρουσία στο "Αντώνης Παπαδόπουλος" το βράδυ του Σαββάτου (13/9) και στήριξαν από τον πρώτο λεπτό μέχρι το τελευταίο, το τραγούδι συνεχίστηκε και μετά το τέλος του αγώνα.
Δείτε το βίντεο του kerkida.net: