(ΒΙΝΤΕΟ kerkida) Ο μικρός έδωσε το έναυσμα και οι Μαχητές έκαναν... χαμό!

(ΒΙΝΤΕΟ kerkida) Ο μικρός έδωσε το έναυσμα και οι Μαχητές έκαναν... χαμό!

Όμορφο σκηνικό στο "Δασάκι" χθες με πρωταγωνιστή ένα παιδί... Το μέλλον της Ανόρθωσης...

Ο Κυριάκος Πραστίτης μαζί με την Στέλλα Μάρκου και ένα μικρό Ανορθωσιάτη στάθηκαν μπροστά από τους οργανωμένους της "Κυρίας"... Ο μικρός έδωσε το έναυσμα για το σύνθημα ζητώντας τον "Γιατρό"... Και οι Μαχητές απέναντι άρχισαν να τραγουδάνε το γνωστό... "Γιατρέ θέλω βοήθεια"...