Βαριά ήττα για την Ανόρθωση με 5-0 από την Ομόνοια, κάτι που δεν αφήνει κανένα ικανοποιημένο και φέρνει μεγάλη στεναχώρια... Μετά το τέλος του αγώνα οι ποδοσφαιριστές μαζί με την διοίκηση βρέθηκαν μπροστά από το πέταλο των οργανωμένων και είχαν μια σύντομη κουβέντα με τους Μαχητές.
Δείτε το βίντεο του kerkida.net:
Την αρθρογραφία προσφέρει η εταιρεία L.K. LEOHOME CONSTRUCTIONS & DEVELOPERS LTD -"LEOHOME... Η ζωή σου, οι στιγμές σου, το σπίτι σου!"

