Μετά τη νίκη της Ανόρθωσης στο ΓΣΠ, ο Κυριακός Πραστίτης είχε συνάντηση με τον πρόεδρο και τον αντιπρόεδρο του ΑΠΟΕΛ. Ο ισχυρός άνδρας της "Κυρίας" συνομίλησε για λίγο με τους Φωτίου και Κουγιάλη σε χαλαρό κλίμα, με την ιστοσελίδα μας να το καταγράφει.

