Διπλή… ανάρτηση απ’ τον Χοακίν Γκόμεθ, μετά την πρεμιέρα του πρωταθλήματος.
Η Ανόρθωση δεν μπόρεσε να κερδίσει στην έδρα της την Ομόνοια Αραδίππου και ο Ισπανός κόουτς αρχικά αναφέρθηκε στον αγώνα και ακολούθως αποθέωσε τον κόσμο της ομάδας του…
“Είμαστε απογοητευμένοι που δεν πήραμε τους τρεις βαθμούς για τους οποίους παλέψαμε. Η ομαδική προσπάθεια και η στήριξη του κόσμου το άξιζαν. Χτίζουμε πάνω σε αυτό, συνεχίζουμε να δουλεύουμε για να βελτιωθούμε για την επόμενη εβδομάδα”.
Στην δεύτερη ανάρτηση του, ανέβασε φωτογραφία απ’ την κερκίδα της ομάδας του με το σχόλιο: “Ευχαριστούμε για την απεριόριστη στήριξη”.
