Η πιστή οπαδός της Ανόρθωσης, κ. Φωτεινή Ευαγγέλου μίλησε στην κάμερα της ιστοσελίδα μας για τη νέα χρονιά που έρχεται και την αγάπη της, για την ομάδα της Αμμοχώστου.
"Πιστεύω θα πάμε καλά, γιατί προσπαθούμε. Οι παίκτες είναι καλοί και ο κόσμος βοηθά. Έχουμε εμπιστοσύνη στον πρόεδρο μας, Κυριάκο Πραστίτη."
"Από το Βαρώσι ακολουθώ την ομάδα από το ΓΣΕ μέχρι και σήμερα. Έζησα με τον άντρα μου ο οποίος ήταν φανατικός με την ομάδα, ένδοξα χρόνια με την ομάδα. Υπήρχε πάντα ένα διάστημα που πήγαινα στα αποδυτήρια και κάπνιζα τους παίκτες μας."