ΕΚΤΟΣ με Ολυμπιακό

ΕΚΤΟΣ με Ολυμπιακό

Ο Μάριος Ηλία υπέγραψε, ανακοινώθηκε και εγγράφηκε στην Ανόρθωση, ωστόσο δεν θα βρίσκεται στην αποστολή για τον Σαββατιάτικο (30/08) αγώνα με τον Ολυμπιακό εκτός έδρας.

Ο διεθνής φορ δεν προπονήθηκε σήμερα (ήταν πρωινή η προπόνηση) και ως εκ τούτου αποφασίστηκε να μείνει εκτός απ' το αυριανό παιχνίδι. Έτσι, θα αρχίσει να αγωνίζεται με τη νέα του ομάδα απ' την επανέναρξη του πρωταθλήματος, μετά την διακοπή λόγω των υποχρεώσεων της Εθνικής μας ομάδας.