Η ποδοσφαιρική ομάδα της Ανόρθωσης, επισκέφθηκε την Παρασκευή το μουσείο του Συλλόγου. Η ιδέα ήταν να αντιληφθεί κάθε παίκτης, ξένος και μη, που βρίσκεται στην ομάδα... πως η "Κυρία" αποτελεί κάτι περισσότερο έναν αθλητικό σύλλογο όπως έγραψε και η ομάδα στην ανάρτησή της.