ΕΤΣΙ είδαμε την Γενική Συνέλευση της Ανόρθωσης (ΑΠΟΨΗ)

ΕΤΣΙ είδαμε την Γενική Συνέλευση της Ανόρθωσης (ΑΠΟΨΗ)

Χτες πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση της Ανόρθωσης και το kerkida.net καταγράφει τον απόηχο μέσα από τη δική του ματιά...

Ενώ η αίθουσα ήταν κατάμεστη έλειπαν πολλά γνωστά ονόματα επιφανών Ανορθωσιατων και αυτό δεν πέρασε απαρατήρητο. Μάλιστα σχολιάστηκε και από τον πρόεδρο της Ανόρθωσης. Όπως ανέφερε ο κύριος Πραστίτης  γνωστοί και οικονομικά δυνατοί οπαδοί της ομάδας γύρισαν την πλάτη στον σύλλογο.

Η αύρα που επικρατούσε στην ατμόσφαιρα εξέπεμπε ανησυχία... Η αγωνία στα πρόσωπα του κόσμου για την επόμενη μέρα, είναι κάτι παραπάνω από έκδηλη.

Ο πρόεδρος στην ομιλία του ξεκαθάρισε όλα όσα έγιναν από την μέρα που ανάλαβαν την "Μεγάλη Κυρία" και κάλεσε ξανά όλο τον κόσμο να σταθεί στο πλευρό της ομάδας. Παράλληλα ευχαρίστησε πρώην προέδρους και απλούς φιλάθλους που συνεισφέρουν ότι μπορούν στον σύλλογο.

Η Ανόρθωση είναι στο χείλος του γκρεμού και αν δεν γίνουν τα απαραίτητα δεν θα υπάρχει αύριο για την ομάδα της Αμμοχώστου. Χρειάζεται συσπείρωση και πρωτοβουλίες από τους Ανορθωσιάτες εφόσον θέλουν να κρατήσουν ζωντανή την ομάδα τους...  

kerkida.net team