(Ανόρθωση) Φιλική νίκη επί του Π.Ο. Αχυρώνα Ονήσιλου

(Ανόρθωση) Φιλική νίκη επί του Π.Ο. Αχυρώνα Ονήσιλου

Φιλικό παιχνίδι με τον Π.Ο. Αχυρώνα Ονήσιλο έδωσε η Ανόρθωση, για να μπορεί να διατηρηθεί η ομάδα στην διακοπή του πρωταθλήματος. 

Το τελικό αποτέλεσμα ήταν 2-1 για την Ανόρθωση, όπου πήρε τα πρώτα του αγωνιστικά λεπτά με την «Κυρία» ο Μάριος Ηλίας.

Τα γκολ για την ομάδα της Αμμοχώστου πέτυχαν οι Αγκουστίν και Κις, στο δεύτερο ημίχρονο. Η Ανόρθωση βρέθηκε να χάνει με 1-0, ενώ στο πρώτο ημίχρονο είχε χάσει πέναλτι με τον Κίκο. 

Η ενδεκάδα: Ρόγκιτς, Κίκο, Ράμιρεζ, Θεοδώρου, Σίλβα, Παρούτης, Σ. Χαραλάμπους, Σεργίου, Καραμανώλης, Ιωάννου, Ηλία. 

Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Χρίστο Χαραλάμπους: