Φιλικό παιχνίδι με τον Π.Ο. Αχυρώνα Ονήσιλο έδωσε η Ανόρθωση, για να μπορεί να διατηρηθεί η ομάδα στην διακοπή του πρωταθλήματος.
Το τελικό αποτέλεσμα ήταν 2-1 για την Ανόρθωση, όπου πήρε τα πρώτα του αγωνιστικά λεπτά με την «Κυρία» ο Μάριος Ηλίας.
Τα γκολ για την ομάδα της Αμμοχώστου πέτυχαν οι Αγκουστίν και Κις, στο δεύτερο ημίχρονο. Η Ανόρθωση βρέθηκε να χάνει με 1-0, ενώ στο πρώτο ημίχρονο είχε χάσει πέναλτι με τον Κίκο.
Η ενδεκάδα: Ρόγκιτς, Κίκο, Ράμιρεζ, Θεοδώρου, Σίλβα, Παρούτης, Σ. Χαραλάμπους, Σεργίου, Καραμανώλης, Ιωάννου, Ηλία.
Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Χρίστο Χαραλάμπους: