ΦΩΤΟΣ- Ο ανακαινισμένος χώρος κάτω από τη νότια

ΦΩΤΟΣ- Ο ανακαινισμένος χώρος κάτω από τη νότια

Ο διαχειριστής του σωματείου, ο πιστός Ανορθωσιάτης Πέτρος, ξεκίνησε την ανακαίνιση του χώρου που βρίσκεται κάτω από την νότια κερκίδα του Αντώνης Παπαδόπουλος.

Το ΚΕΡΚΙΔΑ ΝΕΤ έχει το φωτογραφικό υλικό με την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης των εργασιών και την τοποθέτησή του διαχειριστή...

"Το σπίτι μας αλλάζει όψη. Το στέκι του κάθε Ανορθωσιάτη γίνεται πλέον πιο φιλικό.

Θέλω να ευχαριστήσω με την σειρά μου όλους όσοι εργάστηκαν για την αναβάθμιση του σωματείου μας κάτω από την Νότια κερκίδα.

Ο κάθε ένας μας από το υστέρημα του και το πόστο του συνέβαλαν με αρκετές ώρες εργασίας αλλά και πόρους για την υλοποίηση των βασικών, σε πρώτη φάση.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο διοικητικό συμβούλιο της ομάδας μας αφού καθημερινά ήταν στο πλευρό μας".

φφφφφφφwe

refr

erewrw

errwe

werew

kerkida.net team