Τμήμα Δρομέων Ανόρθωσης Αμμοχώστου ήταν και φέτος στον XM Limassol Marathon.
Πήγαμε με χάλια καιρό στη Λεμεσό, σαν έτοιμοι από καιρό.Στον XM Limassol Marathon συμμετείχε την Κυριακή το Τμήμα μας με 23 αθλητές σε όλες τις αποστάσεις. Σε μια εξαιρετική, από οργανωτικής πλευράς, διογάνωση ο βροχερός καιρός δεν στάθηκε εμπόδιο στους 23 αθλητές του Τμήματος μας να τιμήσουν τον Φοίνικα και να γεμίσουν με φανέλες της Ανόρθωσης την Λεμεσό. Συγχαρητήρια σε όσους συμμετείχαν στη διοργάνωση. Συγχαρητήρια αξίζουν στον δρομέα του Τμήματος μας Γιώργο Τουμαζή ο οποίος αυτή τη φορά τίμησε την Αμμόχωστο μας φορώντας τα χρώματα του αδελφού σωματείου ΓΣΕ καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση με χρόνο 2 ώρες και 41 λεπτά. Το ΓΣΕ είναι ένα Σωματείο που παλεύει, όπως και η Ανόρθωση μας, να κρατηθεί ζωντανό στην προσφυγιά. Όσο περνά από το δικό μας χέρι, τα δύο αυτά αδελφικά σωματεία της Αμμοχώστου θα κρατιούνται μαζί, χέρι χέρι, όπως και πριν την εισβολή.Συμμετείχαμε, επίσης, στο Ayia Napa Triathlon με μία αθλήτρια, την Μαρί Χριστοδούλου. Συγχαρητήρια Μαρί μας! Σειρά παίρνει ο αγώνας Run for Autism που θα διεξαχθεί την ερχόμενη Κυριακή 29/3 στην Αγία Νάπα και διεξάγεται για φιλανθρωπικό σκοπό.Για την Αμμόχωστο, μέχρι εκείνη την Άγια μέρα, για 1911 λόγους.
























