Διαβάστε τις δηλώσεις του Τιμούρ Κετσπάγια μετά το 1-1 με τον Άρη.
"Κάναμε μια μεγάλη προσπάθεια απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα που φτιάχτηκε εδώ και 3 χρόνια, δεν είναι όπως τη δική μας ομάδα που φτιάχτηκε το καλοκαίρι.
Ευχαριστώ τον κόσμο, έχουμε μεγάλη βοήθεια. Θέλω να τους πω ότι η Ανόρθωση έχει περάσει πολύ χειρότερα αλλά επανήλθε και πρωταγωνίστησε και πέτυχε πρώτη κάποια πράγματα που άλλοι ονειρεύονταν. Πιστεύω θα περάσουμε τα προβλήματα και θα έχουμε ξανά την ομάδα που θέλει ο κόσμος. Αυτή τη στιγμή θέλουμε ο κόσμος να σταθεί δίπλα στην ομάδα γιατί μόνο έτσι μπορούμε να πετύχουμε το στόχο μας.
Οι παίκτες τα έδωσαν όλα, δεν έχω παράπονα. Σκοράραμε και δεχθήκαμε γκολ σε 30 δευτερόλεπτα γιατί χάσαμε την αυτοσυγκέντρωσή μας.
Στον πρώτο γύρο έχουμε στην έδρα μας τις πέντε ομάδες από την πρώτη εξάδα και αυτό μας δυσκολεύει πολύ περισσότερο γιατί τώρα δεν είμαστε όπως πριν χρόνια που δεν είχε σημασία με ποιο παίζαμε και πηγαίναμε για να κερδίσουμε. Αν είχαμε τώρα κάποια παιχνίδια στην έδρα μας που μπορούσαμε να κερδίσουμε και να πάρουμε αυτή τη νίκη που περιμένουμε τόσο καιρό...
Βλέπουμε το επόμενο παιχνίδι που είναι πολύ κρίσιμο, πρέπει να προετοιμαστούμε για να το πάρουμε. Συγχαρητήρια στον κόσμο ξανά".
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet
Την αρθρογραφία για τους αγώνες του πρωταθλήματος προσφέρει η Demetriou Stores.

