Πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Πέμπτης (26/03) στο οίκημα του Σωματείου της Ανόρθωση η εκδήλωση για τις εθνικές μας επετείους 25 Μαρτίου και 1ης Απριλίου. Συνδιοργανωτές ήταν η Ένωση Αγωνιστών ΕΟΚΑ Αμμοχώστου 1955-1959 και ο ΓΣΕ.
Δείτε πιο κάτω βίντεο και φωτορεπορτάζ απ' την εκδήλωση που συμμετείχαν και η νεολαία της Ανόρθωσης, οι δρομείς αλλά και η χορωδία της "Κυρίας".