Προκάλεσε εντύπωση η κίνηση του Χοακίν Γκόμεθ να αποσύρει τον Ματία Σπόλιαριτς, λίγα λεπτά μετά που τον χρησιμοποίησε ως αλλαγή (78΄ μέσα, στο 85΄ έξω).
Η εξήγηση του προπονητή της Ανόρθωσης, μιλώντας στη Cablenet, μετά το τέλος του φιλικού αγώνα με το ΑΠΟΕΛ:

"Είναι καθαρό για όλους... Είτε παίζεις 5 λεπτά, είτε 10 και φοράς αυτό το σήμα πρέπει να παίξεις στα σωστά στάνταρ. Είμαι ειλικρινής. Ο Στέφανος, ο Μιχάλης Ιωάννου, ο Aboagye και ο Rodrigez έκαναν πολύ καλή δουλειά στο κέντρο και πρέπει και οι υπόλοιποι να είναι στο ίδιο επίπεδο. Μπορώ να καταλάβω πως κάτι δεν θα γίνει καλύτερο. Αν παίξεις 20 λεπτά και δεν είναι η μέρα σου δεν θα το κάνω χειρότερο για σένα… Θα βάλω κάποιον που είναι παραγωγικός".
*ΕΔΩ οι δηλώσεις του κόουτς.