Δηλώσεις Τιμούρ Κετσπάγια μετά την βαριά ήττα με 5-0 για την Ανόρθωση από την Ομόνοια...
"Μια μεγάλη ομάδα όπως είναι η Ανόρθωση να είναι σε αυτή την κατάσταση. Έχω περάσει πολλά με αυτή την ομάδα, θα είμαι εδώ όσο με χρειάζεται η ομάδα. Η ομάδα θα παλέψει για να παραμείνει στην Α' Κατηγορία."
Την αρθρογραφία προσφέρει η εταιρεία L.K. LEOHOME CONSTRUCTIONS & DEVELOPERS LTD -"LEOHOME... Η ζωή σου, οι στιγμές σου, το σπίτι σου!"

