Γράφει ο Άρης Κυριάκου
Σε ακόμη ένα φιλικό παιχνίδι η Ανόρθωση εμφάνισε κάποια καλά στοιχεία αλλά οι αδυναμίες και τα κενά ήταν εμφανή.
Όπως παραδέχτηκε και μετά το τέλος του φιλικού αγώνα με τον ΑΠΟΕΛ ο Χόακιν Γκόμεθ, η Κυρία προσπάθησε να είναι ανταγωνιστική στα ¾ της αναμέτρησης κι ακολούθως έριξε λευκή πετσέτα. Σε ακόμη ένα παιχνίδι η ομάδα της Αμμοχώστου είχε μαχητικότητα και προσπάθησε να μην αφήσει χώρους στον αντίπαλο αλλά στην δημιουργία και σε τελικές φάσεις δείχνει να υστερεί.
Επίσης είμαστε δύο βδομάδες πριν την έναρξη του πρωταθλήματος και η Ανόρθωση δεν έχει τη συνοχή και την ποιότητα που χρειάζεται κάτι που φανερώθηκε μέχρι στιγμής στα φιλικά (τουλάχιστον σε αυτά που ήταν τηλεοπτικά) γεγονός που έφερε χθες βράδυ και τον προπονητή να μιλά για ανετοιμότητα κάποιων ποδοσφαιριστών παραδεχόμενος ότι η Ανόρθωση έχει αδυναμίες.
Όλοι στην ομάδα κατανοούν την οικονομική κατάσταση, τα διάφορα προβήματα και δείχνουν την απαραίτητη υπομονή.
