Ανάρτηση από τον ποδοσφαιριστή της Ανόρθωσης, Ανδρέα Χρυσοστόμου για την μαύρη επέτειο της 20ης Ιουλίου 1974...
"Η πληγή της Κύπρου παραμένει ανοιχτή — γιατί η γη μας είναι ακόμα σκλαβωμένη, τα σπίτια μας ξένα, οι μνήμες ανεξίτηλες.
Δεν ξεχνάμε τους ήρωες που θυσιάστηκαν.
Δεν ξεχνάμε τους αγνοούμενους, τις μάνες που ακόμα περιμένουν, τις γενιές που μεγάλωσαν μακριά από τις ρίζες.
Και όμως, μέσα σε όλα αυτά, δεν παραιτούμαστε.
Στεκόμαστε όρθιοι. Τιμούμε. Θυμόμαστε. Αγωνιζόμαστε.
Γιατί η Κύπρος δεν είναι μισή.
Γιατί η μνήμη δεν σβήνει και η ελπίδα δεν πεθαίνει.
51 χρόνια… και δεν ξεχνάμε. Ούτε συγχωρούμε.
Γιατί όσο υπάρχουμε, δεν ξεχνάμε."