Η τελετή λήξης του πρώτου Τουρνουά Προσφυγιάς…
- Με πανό μπήκαν στο γήπεδο τα μικρά παιδιά κρατώντας μαύρα και άσπρα μπαλόνια που άφησαν στον ουρανό.
- Η Ανόρθωση ευχαρίστησε τις ομάδες που συμμετείχαν στο τουρνουά…
- Ο πρόεδρος της Ανόρθωσης, Κυριάκος Πραστίτης, απηύθυνε ομιλία στο κοινό... Δείτε το βίντεο:
Δείτε φωτογραφίες της ιστοσελίδας μας: