Στις 19 Ιουνίου είχαμε αποκαλύψει την πρόθεση της Ανόρθωσης για να διοργανώσει ένα τουρνουά προσφυγιάς στις 9-11 του Αυγούστου (ΚΛΙΚ ΕΔΩ). Σήμερα, ανακοινώθηκε από την "Κυρία" (EΔΩ).
Από τις 9 μέχρι τις 11 Αυγούστου λοιπόν, θα πραγματοποιηθεί το τουρνουά προσφυγιάς με τη συμμετοχή πέραν της Ανόρθωσης, του ΑΠΟΕΛ, του Εθνικού Άχνας, της ΠΑΕΕΚ, του Διγενή Ακρίτα Μόρφου και του ΑΣΙΛ.
Περισσότερες λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν τις επόμενες μέρες.
Πολύ σημαντική και ξεχωριστή η πρωτοβουλία της Ανόρθωσης που κάνει ό,τι μπορεί για να διατηρήσει ζωντανή τη φλόγα της επιστροφής.