Το κλειδί... των εκτός!

Το κλειδί... των εκτός!

Για την τέταρτη συνεχόμενη εκτός έδρας νίκη θα πάει η Ανόρθωση στο "Τάσος Μάρκου", για το παιχνίδι της 24ης αγωνιστικής με την ΕΝΠ. 

Από το ντέρμπι με την Ομόνοια στο ΓΣΠ, όπου η Ανόρθωση πήρε και το πρώτο διπλό, η ομάδα του Καμοναρέζι δεν έχει... ΣΤΟΠ στα εκτός αλλά σημείωσε άλλες δύο επιτυχίες. Νίκησε Νέα Σαλαμίνα και ΑΕΛ εκτός έδρας και τώρα θέλει άλλη μια. 

Το κλειδί όπως φαίνεται... είναι πως δεν δέχεται γκολ! Με Ομόνοια, Νέα Σαλαμίνα και ΑΕΛ κράτησε μηδέν παθητικό και πανηγύρισε "διπλό". Σημαντικός παράγοντας και θέλει να δει κάτι ανάλογο από την ομάδα του και σήμερα ο Καμορανέζι.

6

Χρίστος Χαραλάμπους