Μέσω ανακοίνωσης ο Παν.Συ.Φι. Ανόρθωσις Αμμοχώστου ενημερώνει και καλεί το κόσμο για την αντικατοχική πορεία που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 19 Ιουλίου, στον Πρωταρά.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
51 Χρόνια Κατοχής – 51 Χρόνια Προσφυγιάς
Πενήντα ένα χρόνια συμπληρώνονται φέτος από την ημέρα που ο Αττίλας εισέβαλε βίαια στην πατρίδα μας.
Από τότε, η πληγή παραμένει ανοιχτή.
Η μάνα εξακολουθεί να καρτερά τον αγνοούμενο της.
Ο παππούς αναπολεί το χωριό του που του στέρησαν.
Η προσφυγιά συνεχίζει να βαραίνει ψυχές και συνειδήσεις.
Άλλοι ξέχασαν, άλλοι βολεύτηκαν.
Εμείς, όμως, επιλέγουμε να θυμόμαστε. Να στεκόμαστε όρθιοι. Να αγωνιζόμαστε.
Γιατί όσο υπάρχει κατοχή, δεν υπάρχει ειρήνη.
Γιατί δεν ξεχνάμε – δεν παραιτούμαστε – δεν σιωπούμε.
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, στέλνουμε ηχηρό μήνυμα αντίστασης.
Το Σάββατο 19 Ιουλίου, στην καρδιά του Πρωταρά φέτος, πραγματοποιούμε την Αντικατοχική μας πορεία.
Καθ’ όλη τη διάρκεια, θα μοιράζονται ενημερωτικά φυλλάδια για την αλήθεια που κάποιοι προσπαθούν να ξεχάσουμε.
Υ.Γ. Όλοι με μαύρη μπλούζα του συνδέσμου.
Όλοι παρόντες – καμία απουσία.
Κανένας Δεν Ξεχνά, Τίποτα Δεν Ξεχνιέται.
𝐌𝐀𝐗𝐇𝐓𝐄𝐂 𝟏𝟗𝟗𝟒 🇬🇷