Μαχητές για Σάντη: "Έφερες την καταστροφή/Την Ανόρθωση θα την σώσουμε εμείς"

Μαχητές για Σάντη: "Έφερες την καταστροφή/Την Ανόρθωση θα την σώσουμε εμείς"

Οι Μαχητές κατά την είσοδο των ομάδων για το ντέρμπι, Ανόρθωση-Ομόνοια ανέβασαν πανό με αποδέκτη... τον Ανδρέα Σάντη.

"1 χρόνο προεδρίας έφερε την καταστροφή. Την Ανόρθωση θα την σώσουμε εμείς." έγραψαν μεταξύ άλλων οι οργανωμένοι της "Κυρίας".

dd

ee