Οι Μαχητές κατά την είσοδο των ομάδων για το ντέρμπι, Ανόρθωση-Ομόνοια ανέβασαν πανό με αποδέκτη... τον Ανδρέα Σάντη.
"1 χρόνο προεδρίας έφερε την καταστροφή. Την Ανόρθωση θα την σώσουμε εμείς." έγραψαν μεταξύ άλλων οι οργανωμένοι της "Κυρίας".
Οι Μαχητές κατά την είσοδο των ομάδων για το ντέρμπι, Ανόρθωση-Ομόνοια ανέβασαν πανό με αποδέκτη... τον Ανδρέα Σάντη.
"1 χρόνο προεδρίας έφερε την καταστροφή. Την Ανόρθωση θα την σώσουμε εμείς." έγραψαν μεταξύ άλλων οι οργανωμένοι της "Κυρίας".