ΜΑΧΗΤΕΣ/ "Οι νεκροί δεν έχουν χρώμα και οι οπαδοί δεν είναι δολοφόνοι"

ΜΑΧΗΤΕΣ/ "Οι νεκροί δεν έχουν χρώμα και οι οπαδοί δεν είναι δολοφόνοι"

Ανάρτηση από τους ΜΑΧΗΤΕΣ, με αναφορά στις ενέργειες που έγιναν γι' αυτούς που έφυγαν πρόωρα και άδικα απ' την ζωή και respect στους οπαδούς του Άρη Θεσσαλονίκης...

"Οι νεκροί δεν έχουν χρώμα και οι οπαδοί δεν είναι δολοφόνοι.

Τα αλάνια που βρέθηκαν χθες στη Θεσσαλονίκη για τον φιλικό αγώνα, μέσω αντιπροσωπείας τους, κατέθεσαν λουλούδια στο μνημείο του φίλου του Άρη, Άλκη Καμπανού.

 

Μια παρόμοια κίνηση είχε γίνει και το 2017, στο μνημείο του αδικοχαμένου φίλου του ΠΑΟΚ, του Κύπριου Νάσου.

Από την άλλη πλευρά, αξίζει να σημειωθεί η αξιέπαινη κίνηση των οργανωμένων της αντίπαλης ομάδας, οι οποίοι με το πανό τους υπενθύμισαν σε όλους πως, ως Έλληνες, έχουμε χρέος να μην ξεχάσουμε.

Υ.Γ. Αύριο, όλοι παρόντες στην Αντικατοχική στον Πρωταρά.

𝐌𝐀𝐗𝐇𝐓𝐄𝐂 𝟏𝟗𝟗𝟒 🔵⚪"

ρςεφψωρεςφ