Μαχητές: ''Σεβόμαστε αυτούς που μας σέβονται''

Μαχητές: ''Σεβόμαστε αυτούς που μας σέβονται''

Ανάρτηση από τους ''Μαχητές'' μετά το χθεσινό παιχνίδι με τον Άρη και το ισόπαλο 1-1. Εκφράζουν το σεβασμό τους στον Άρη, αναγνωρίζουν τη βελτίωση της Ανόρθωσης και κάνουν κάλεσμα στον κόσμο εν όψει του αγώνα της Κυριακής με τη Freedom24 Krasava ΕΝΥ Ύψωνα στο ''Αμμόχωστος Επιστροφή''.

Η ανάρτηση του οργανωμένου συνόλου:

Μάθαμε να εκτιμούμε και να σεβόμαστε όσους μας ΣΕΒΟΝΤΑΙ. Το έχουμε αποδείξει πολλάκις. 
Όσον αφορά το αγωνιστικό, να σημειώσουμε ότι βλέπουμε την βελτίωση, είμαστε εκεί και θα συνεχίσουμε να τραγουδάμε για την πάρτη σου μέχρι το τέλος. Επόμενη στάση, το αγαπημένο πέταλο του “Αμμόχωστος” όπου θα το βάψουμε ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΟ ακόμα μια φορά. Προμηθευόμαστε τα εισιτήρια μας και ραντεβού την Κυριακή. 
ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΤΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΑΛΑΝΑ
𝐌𝐀𝐗𝐇𝐓𝐄𝐂 𝟏𝟗𝟗𝟒  🔵