Ανάρτηση από τον Παν.Συ.Φι. Ανόρθωσις Αμμοχώστου για τον Μάριο που έφυγε πριν από 5 χρόνια.
5 χρόνια πέρασαν, Αδελφέ…Πέντε χρόνια από τότε που έφυγες για τη γειτονιά των ΜΑΧΗΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ. Ο χρόνος περνά, μα η παρουσία σου μένει ζωντανή στις καρδιές και στις μνήμες όλων μας. Καλή αντάμωση να έχουμε, να τραγουδάτε περήφανα από ψηλά μαζί με όλα τα αλάνια που έφυγαν νωρίς. ΜΑΡΙΟΣ ΦΡΑΓΚΟΥΣ — ΠΑΝΤΑ ΠΑΡΩΝ 𝐌𝐀𝐗𝐇𝐓𝐄𝐂 𝟏𝟗𝟗𝟒