Ο Τιμούρ Κετσπάγια έπιασε δουλειά στην Ανόρθωση την Δευτέρα (8/9) και μετά από λίγες μέρες έφτασε το πρώτο του τεστ, αφού στις 20:00 θα αντιμετωπίσει την ΑΕΚ στην επιστροφή του στο "Αντώνης Παπαδόπουλος".
Ο Γεωργιανός κόουτς πρόλαβε να γνωρίσει τους ποδοσφαιριστές του, ωστόσο δεδομένα δεν μπόρεσε στο αγωνιστικό σκέλος να κάνει και πολλά, αφού οι προπονήσεις ήταν πολύ λίγες για να μπορέσει να περάσει έστω και κάτι…
Εκεί που εστίασε περισσότερο ο Τιμούρ Κετσπάγια είναι στον ψυχολογικό τομέα, προσπάθησε να ανεβάσει τους ποδοσφαιριστές, να τους ξυπνήσει… αγωνιστικά και να τους περάσει το πάθος και την ένταση που τον χαρακτηρίζει.
Από πλευράς τακτικής, ενδεχομένως να δούμε κάποιες μικρές παρεμβάσεις, όμως το βασικό ζητούμενο για τον έμπειρο κόουτς είναι να παρουσιάσει μια ομάδα πεινασμένη, μαχητική και ανταγωνιστική!

