Αλλαγμένη προς το καλύτερο είναι η εικόνα της Ανόρθωσης απο την ημέρα που ανέλαβε την τεχνική ηγεσία ο Τιμούρ Κετσπάγια.
Στην τρίτη του θητεία για λογαριασμό της Μεγάλης Κυρίας ο Γεωργιανός τεχνικός έδωσε άλλο αέρα στον κόσμο, στα αποδυτήρια και στους ποδοσφαιριστές.
Η ψυχολογία άλλαξε, η μουρμούρα σταμάτησε εκ θαύματος απο τους Ανορθωσιάτες και όλοι μπήκαν σε μια νέα εποχή πλέον, υπό την σκιά πάντοτε των αρκετών οικονομικών προβλημάτων που έχει απέναντι της η διοίκηση Πραστίτη.
Το μόνο σίγουρο είναι πως η ομάδα αγωνιστικά πάντα φαίνεται ανανεωμένη με τον Τιμούρ στο πηδάλιο και άπαντες αναμένουν την αυριανή γενική συνέλευση, ελπίζοντας να προκύψουν ενθαρρυντικά νέα...
Δείτε το Super Monday (#2025/2026) με καλεσμένο τον Χρίστο Σιέλη: