Κυριακή απόγευμα στο "Δασάκι" και πάνω από 3.000 φίλοι της Ανόρθωσης βρέθηκαν εκεί. Για την πρώτη επίσημη προπόνηση, για το Fan Day, για την ομάδα τους. Για την Ανόρθωση που αγαπούν, στη πιο δύσκολη φάση της ιστορίας της.
Δεν ήταν εύκολο, ούτε αυτονόητο. Ήταν μια ξεκάθαρη κίνηση στήριξης. Και όταν λέμε εδώ και μέρες "σεβαστείτε την Ανόρθωση", εννοούμε αυτό.
Το μήνυμα του κόσμου ήταν απλό, στα δύσκολα είναι πιο Ανόρθωση. Και σε τέτοιες στιγμές, ο σεβασμός δεν ζητείται αλλά απαιτείται.
