Οδεύει… προς Λευκωσία ο Στέφανος Χαραλάμπους.
Ο Ολυμπιακός επέδειξε ενδιαφέρον για να αποκτήσει τον ποδοσφαιριστή με την μορφή δανεισμού από την Ανόρθωση και το deal πάει να… κλείσει.
Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας μας, ο Χαραλάμπους συμφώνησε με την "Κυρία" για να ανανεώσει το συμβόλαιο του μέχρι το 2027 και να πάει στους "μαυροπράσινους" δανεικός.
Ο 26χρονος αγωνίστηκε για μια τριετία (2020-23) στον Ολυμπιακό και είχε πραγματοποιήσει πολύ καλές χρονιές με τον "Τακτακαλά".
Δείτε το Super Monday (#4 - 2025/2026) με καλεσμένο τον Παναγιώτη Ζαχαρίου:
