Ο Τιμούρ...μίλησε για το επόμενο!

Ο Τιμούρ...μίλησε για το επόμενο!

Κάκιστο το ξεκίνημα για την Ανόρθωση... Μόλις 2 βαθμοί μετά από 6 αγωνιστικές. Το μόνο που κρατάει η "Κυρία" είναι η συμπαράσταση του κόσμου της. Καταπίνουν... την πίκρα και παραμένουν δίπλα στην ομάδα με πράξεις και όχι με λόγια.

"Είναι δύσκολο και για μένα και για τους Ανορθωσιάτες. Ο στόχος είναι να μείνει η ομάδα στην Α' Κατηγορία, όσο κι αν ακούγεται δύσκολο... Το επόμενο παιχνίδι που παίζουμε στην έδρα μας είναι πάρα πολύ σημαντικό'', είπε ανάμεσα σε άλλα ο Τιμούρ Κετσπάγια, μετά την ήττα από την ΑΕΛ.

Το επόμενο ματς, είναι εντός έδρας με τον Ακρίτα Χλώρακας. Εύκολο δεν θα είναι, αλλά είναι ορισμός του must-win!

Και πρέπει το τεχνικό τιμ να εκμεταλλευτεί τη διακοπή, προκειμένου να διορθώσει αρκετά πράγματα.

enter " "

Στέλιος Αναστασίου