Παιχνίδι με παιχνίδι, στην Ανόρθωση θέλουν να βλέπουν βελτιωμένη την ομάδα τους.
Με την αλλαγή στην τεχνική ηγεσία και την πρόσληψη του Τιμούρ Κετσπάγια, υπάρχει η αισιοδοξία ότι αυτό είναι εφικτό να συμβεί.
Στο πρώτο ματς απέναντι στην ΑΕΚ, η “Κυρία” ήταν πιο συμπαγής μεσοαμυντικά, με καλύτερη οργάνωση. Σε αυτό που ακολουθεί με τον Εθνικό στο Δασάκι, θα χρειαστεί περισσότερη… ζωντάνια μεσοεπιθετικά.
Η Ανόρθωση θέλει να πανηγυρίσει την πρώτη της νίκη στο παιχνίδι της 4ης αγωνιστικής και θα είναι αυξημένες οι πιθανότητες να το πετύχει αν οι παίκτες απ’ την μέση και μπροστά παρουσιάσουν καλύτερη εικόνα σε σχέση με όσα είδαμε στα προηγούμενα παιχνίδια.
