Ο Γιάννος Οκκάς μίλησε στην εκπομπή Super Monday και σε μια κατάθεση ψυχής, μίλησε για το τι σημαίνει για αυτόν η Ανόρθωση... Όταν ο παρουσιαστής Θωμάς Φραντζής αναφέρθηκε στην εισφορά που έκανε ο παλαίμαχος άσος, η απάντησή του ήταν πως αυτό ήταν το λιγότερο και άρχισε να θυμάται σπουδαίες στιγμές με την "Κυρία"...
“Η Ανόρθωση είναι κάτι παραπάνω από το σήμερα για μένα. Είναι ο Δημήτρης Ιωάννου, Ο Νίκος Παναγιώτου, ο Πανίκος Πούνας, ο Κίκης Κωνσταντίνου, τα τρία πρωταθλήματα και τα δύο κύπελλα που πήραμε, η μεταγραφή που πήρα μετά την Ανόρθωση. Είναι το λιγότερο που μπορούσα να κάνω. Και σαν άτομα έχουμε ανάγκη από αυτές τις πράξεις… Η τετραετία 1996-2000 ήταν η καλύτερη Ανόρθωση για πολλούς…Απίθανοι ποδοσφαιριστές, απίθανο κλίμα. Αν μπορούσα να γυρίσω το χρόνο στο 1997-98, θα το έκανα. Είναι η προίκα μας”
Δείτε τι είπε:
