Ανάρτηση από την Ανόρθωση για τον σημερινό αγώνα με αντίπαλο τον Ολυμπιακό Λευκωσίας στο "Αντώνης Παπαδόπουλος. Η "Κυρία" έγραψε... "Όλοι μαζί για τη νίκη! Πάντα δίπλα της 🔵⚪️".
Ανάρτηση από την Ανόρθωση για τον σημερινό αγώνα με αντίπαλο τον Ολυμπιακό Λευκωσίας στο "Αντώνης Παπαδόπουλος. Η "Κυρία" έγραψε... "Όλοι μαζί για τη νίκη! Πάντα δίπλα της 🔵⚪️".