Ανάρτηση από τον πρώην πρόεδρο της Ανόρθωσης, Χρίστο Πουλλαΐδη για την δεύτερη φάση τις τουρκικής εισβολής, η οποία έγινε σαν σήμερα πριν 51 χρόνια...
"Αυτή την ημέρα, Τετάρτη 14 Αυγούστου 1974, στις 14:30, ο τουρκικός στρατός υπό τον κωδικό όνομα «Αττίλας 2» προχώρησε περαιτέρω για να αυξήσει την κατοχή της Κύπρου και να εκδιώξει ακόμα περισσότερους Κυπρίους από τα σπίτια τους!
Έγινα ένας από τους 200.000 πρόσφυγες στη δική μας χώρα! Φύγαμε με τις οικογένειές μας από το χωριό μου, στην Βατυλή στην ΑΜΜΟΧΩΣΤΟ, στις 14:30 για να σώσουμε τη ζωή μας!!
Να μην ξεχάσουμε!!
Πέρασαν 51 χρόνια και εξακολουθούμε να περιμένουμε να επιστρέψουμε στα σπίτια μας!!
Παρακαλώ, επιτρέψτε μας να επιστρέψουμε στην Βατυλή και στην ΑΜΜΟΧΩΣΤΟ – αφήσαμε εκεί τις ψυχές μας!!!
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΕΙ;;
Ο Χρίστος Πουλλαίδης στέλνει αυτό το μήνυμα παντού, σε όλο τον πλανήτη σε γνωστούς και φίλους εδώ και 25 χρόνια
Αμερική
Ηνωμένο Βασίλειο
Γαλλία
Κίνα
Ινδία
Και ούτω καθεξής"