ΠΗΡΕ ξανά το "14"

ΠΗΡΕ ξανά το "14"

Το αγαπημένο του νούμερο, το "14" με το οποίο έζησε τις μεγάλες στιγμές στην Ανόρθωση πήρε ο Τιμούρ Κετσπάγια. Ευχή όλων στην ομάδα να έρθουν ξανά οι μεγάλες στιγμές του παρελθόντος.

δσφφδ