Η επιστροφή του στον πάγκο της Ανόρθωσης χαροποίησε το μεγαλύτερο ποσοστό των οπαδών της “Κυρίας”.
Έχουν απόλυτη εμπιστοσύνη στον Τιμούρ και βασίζουν πάνω του τις ελπίδες για καλύτερες μέρες…
Στο εντός έδρας παιχνίδι με την ΑΕΚ, ο Γεωργιανός κόουτς κάθισε για πρώτη φορά στον πάγκο της ομάδας του μετά την επιστροφή του και είδε τους ποδοσφαιριστές του να έχουν πάθος, πείσμα και θέληση, ισοφαρίζοντας στο τελικό 1-1.
Μετά το τέλος του αγώνα, έξω απ’ το “ΠΑΠ” περίμεναν πολλοί, μικροί και μεγάλοι για να μιλήσουν, να φωτογραφηθούν και να πάρουν αυτόγραφα απ’ τον κόουτς!
Δείτε το σκηνικό μέσα απ’ τις φωτογραφίες της ιστοσελίδας μας: