5-0 από την Ομόνοια, 4-1 από την ΑΕΛ... Δύο βαριές συνεχόμενες ήττες σε παραδοσιακά ντέρμπι για την Ανόρθωση.
Αποτελέσματα που σκόρπισαν μεγάλη απογοήτευση στον κόσμο που ακούγοντας και τον προπονητή να μιλάει για... στόχο σωτηρίας και παραμονής, ανησυχεί πλέον πολύ.
Ο Τιμούρ Κετσπάγια δεν έχει άλλο... δρόμο, παρά μόνο ότι πρέπει να βρει τις λύσεις μέσα από τις οποίες να βελτιώσει την ομάδα. Η διακοπή προσφέρεται για δουλειά. Πλέον τα λόγια στην Ανόρθωση είναι περιττά.

